که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند ابهطورمعمول برای خرید عطر افراد از دوستانشان که عطر خوشبویی زدهاند، اسم عطر را سوال میکنند و یا به سراغ مارکهای مشهور و معتبر میروند. بعضی از مسنترها هم عاشق همان رایحههای قدیمیاند که سالهای جوانی را در ذهن تداعی میکنند. اگر به دنبال خرید یک عطر برای همسرتان هستید یا اگر میخواهید همیشه همه شما را با عطر ویژهای که استفاده میکنید به یاد بیاورند، راهنمای ما را برای خرید و استفاده از عطر بخوانید... عطر را روی مچ دستتان امتحان کنید:بهتر است عطر را هنگام خرید، روی نقاط نبضدار بدن استفاده کنید. نقاطی که جریان خون قوی، روی پوست ضربه وارد میکند، گرمتر است. وقتی عطر را روی این بخش از پوست امتحان میکنید به سرعت تبخیر شده و شما راحتتر میتوانید بوی عطر را استشمام کنید و درباره خرید آن تصمیم بگیرید. مچ دست، پشتگوش، قفسه سینه و رنگهای تیره مثل قهوه ای – مشکی یا زرشکی هماهنگ است عطر مرکبات با رنگ های زرد و نارنجی خوب میشوند و عطرگیاهان وحشی با خانواده رنگهای سبز و عطرهای خیلی ملایم با رنگ های آرامش بخش و سرد مثل انواع رنگها با زمینه آبی و خاکستری هماهنگی دارند .\n\nمیکاهد تا به یک حس تعادل دمایی برسید. ۱۲- ماندگاری عطرها در هوای سرد بیشتر است. یعنی در پاییز و زمستان با توجه به دمای پایین هوا، الکل موجود در عطر دیرتر تبخیر میشود. در فصلهای سرد سال، بهتر است از رایحههای سنگین مانند عطرهای شیرین، تند و تلخ استفاده کنید. ۱۳- اگر پوستتان چرب است، خوشحال باشید چون دوام و ماندگاری عطرها بر روی پوستهای چرب و تیره بیشتر است. اما عطر برای پوستهای روشن و خشک، در حکم یک مرطوبکننده است و دوام زیادی روی این پوستها ندارد.۱۴- اگر پوستتان روشن و خشک است و میخواهید ماندگاری عطرتان بیشتر شود، بهتر است پیش از استفاده از عطر، از لوسیونهای مرطوب کننده بدون بواستفاده کنید. ۱۵- از زمانهای گذشته، این باور همچنان پابرجاست که عطر و اودکلن را باید به پوست جلوی گردن و یا به مچ دست زد. واقعیت این است که زدن عطر بر روی محل نبضها (مانند: مچدست، مچ پا، پشت زانوها و كه یك بوى آشنا بسیار سریع تر از یك صدا یا یك تصویر، یاد آور خاطرات گذشته است. آزمایش دیگرى در دانشگاه پترزبورگ نشان داد كه افراد به كمك حس بویایى شان و بدون دیدن در ۹۵ درصد مواقع مى توانند جنسیت افراد را حدس بزنند. در آزمایش دیگرى كارشناسان ناسا دریافتند كه بازدهى فضانوردان با رایحه كپسول فضایى آنها ارتباط مستقیم دارد. چنانچه كپسول فضایى آنها بدون هیچ رایحه اى باشد عملكرد شان بسیار ضعیف مى شود. از این رو كپسول هاى فضانوردان مجهز به مواد شیمیایى معطر شد. همچنین فضاپیماى شاتل نیز داراى تهویه مطبوع معطر شد. تحقیق دیگرى نیز در ژاپن نشان داده است كه میزان خرید مردم ازسوپر ماركت ها در زمانى كه رایحه لیمو در فضا مى پیچد بیشتر مى شود. این در حالى است كه با تزریق رایحه گوگرد در سیستم تهویه مطبوع فروشگاه ها، میزان خرید مشتریان به میزان قابل توجهى كاهش پیدا مى كند. همچنین آژانس هاى معاملات املاك
ساخت عکس پروفایل شخصی شما به طور رایگاننظرات این مطلب
تعداد صفحات : 2
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی